Jedinstveno na tržištu

 Beočinski EstrihBet

cerada estrih

 

Lafarge tim zadužen za inovacije ostvario je tokom 2019. godine  prodor na domaćem tržištu sa novim, jedinstvenim vezivom namenjenim specijalno za izradu ravnajućeg sloja. Novi proizvod, Beočinski EstrihBet, praćen sloganom: Stop pukotinama! Idealno ravno!  naišao je na odličan prijem kod korisnika, odnosno izvođača košuljica, o čemu slikovito govore  trenutno najatraktivnije lokacije u zemlji na kojima se novi proizvod koristi, među kojima su:  Klinički centar Srbije, Kineski kulturni centar, Kneza Miloša residence (bivša američka ambasada), Tržni centar Zvezdara, Square 43, Beograd na vodi i drugi.

Kako bi novi proizvod  približili kupcima novog hidrauličnog veziva, tim Marketinga i Prodaje je 13. februara organizovao prezentaciju u beogradskom Hotelu In za predstavnike izvođačkih firmi  širom Srbije.

lafarge estrihbet inhotel 2 lafarge estrihbet inhotel 1

„Praksa naše kompanije jesu česta  druženja sa našim  partnerima. Međutim,  po prvi put se kroz prezentaciju Estrih-a Lafarge obraća krajnjem kupcu, odnosno korisniku novog proizvoda, sa detaljnim pojašnjenjem  performansi  veziva. Kupaci koji su imali prilike da isprobaju EstrihBet tokom jeseni prošle godine, od kada je novi proizvod na tržištu, pružili su nam na samoj prezentaciji veoma značajan feedback, koji ćemo iskoristiti za unapređenja proizvoda, a nastavićemo i sa osluškivanjem potreba  tržišta u cilju daljeg širenja portfolia.“ navode u timu Prodaje i Marketinga.

kineski klinicki

Kineski kulturni centar, Beograd

Klinički centar Srbije, Beograd