Jedinstveno na tržištu
Beočinski EstrihBet
Lafarge tim zadužen za inovacije ostvario je tokom 2019. godine prodor na domaćem tržištu sa novim, jedinstvenim vezivom namenjenim specijalno za izradu ravnajućeg sloja. Novi proizvod, Beočinski EstrihBet, praćen sloganom: Stop pukotinama! Idealno ravno! naišao je na odličan prijem kod korisnika, odnosno izvođača košuljica, o čemu slikovito govore trenutno najatraktivnije lokacije u zemlji na kojima se novi proizvod koristi, među kojima su: Klinički centar Srbije, Kineski kulturni centar, Kneza Miloša residence (bivša američka ambasada), Tržni centar Zvezdara, Square 43, Beograd na vodi i drugi.
Kako bi novi proizvod približili kupcima novog hidrauličnog veziva, tim Marketinga i Prodaje je 13. februara organizovao prezentaciju u beogradskom Hotelu In za predstavnike izvođačkih firmi širom Srbije.
„Praksa naše kompanije jesu česta druženja sa našim partnerima. Međutim, po prvi put se kroz prezentaciju Estrih-a Lafarge obraća krajnjem kupcu, odnosno korisniku novog proizvoda, sa detaljnim pojašnjenjem performansi veziva. Kupaci koji su imali prilike da isprobaju EstrihBet tokom jeseni prošle godine, od kada je novi proizvod na tržištu, pružili su nam na samoj prezentaciji veoma značajan feedback, koji ćemo iskoristiti za unapređenja proizvoda, a nastavićemo i sa osluškivanjem potreba tržišta u cilju daljeg širenja portfolia.“ navode u timu Prodaje i Marketinga.
Kineski kulturni centar, Beograd |
Klinički centar Srbije, Beograd |
- Building Progress And Support For Cities And The World - Dimitrije Knjeginjić CEO of Lafarge Serbia, talks to Forbes Magazine
- “Zeleni” cement i beton se u Srbiji već proizvode. Da li se građevinska industrija trajno menja?
- ECO portfolio Lafarge BFC, za novu kulturu gradnje
- "Zeleni" materijali za novu kulturu gradnje Intervju Dimitrija Knjeginjića, direktora Lafarge Srbija, za nedeljnik NIN
- Rekonstrukcija auto-puta E75 na deonici Horgoš - Novi Sad uz primenu “zelene” infrastrukturne metode