Inovativno rešenje za izgradnju tunela Čortanovci
Lafarge Mlazni beton posebno prilagođen za radove u tunelima, primenjuje se na deonici pruge Stara Pazova - Novi Sad u izgradnji tunela Čortanovci. Odabirom Lafarge betona iz Ultra Serije specijalnih betona, osigurano je brzo izvođenje svih potpornih radova, uz značajnu redukciju tehničkih ograničenja i unapređenu bezbednost na samom gradilištu. Visok nivo čvrstoća, laka ugradnja, dobra duktilnost i ujedno odlično prijanjanje betona na različite podloge, čine Mlazni beton prvim izborom za izvođenje svih podzemnih građevinskih radova.
Tunel “Čortanovci”
Tokom izgradnje deonice Stara Pazova - Novi Sad, u okviru projekta rekonstrukcije i modernizacije pruge Beograd - Budimpešta, ugrađeno je preko 200.000m3 betona sa Lafarge betonske baze stacionirane u Beški. Ova proizvodna lokacija operativna je 24h sedam dana u nedelji u svim vremenskim uslovima, kako bi se ispoštovala zahtevna dinamika ovog značajnog infrastrukturnog projekta, a isti tempo se očekuje do okončanja radova.
Lafarge betonska baza, Beška
Obnova pruge Beograd- Budimpešta drastično će izmeniti sliku železničke infrastrukture na našim prostorima jer će očekivana brzina kretanja vozova nakon rekonstrukcije iznositi i do 200 km/h, što će domaću železničku infrastrukturu svrstati u red najmodernijih.
- Building Progress And Support For Cities And The World - Dimitrije Knjeginjić CEO of Lafarge Serbia, talks to Forbes Magazine
- “Zeleni” cement i beton se u Srbiji već proizvode. Da li se građevinska industrija trajno menja?
- ECO portfolio Lafarge BFC, za novu kulturu gradnje
- "Zeleni" materijali za novu kulturu gradnje Intervju Dimitrija Knjeginjića, direktora Lafarge Srbija, za nedeljnik NIN
- Rekonstrukcija auto-puta E75 na deonici Horgoš - Novi Sad uz primenu “zelene” infrastrukturne metode